prostory
|
pronájem - akce
3h a více
|
pronájem - akce
do 3h
|
pronájem – akce do 1h
|
příprava
|
Sál
|
2 400 Kč/hod
|
3 600 Kč/hod
|
6 000 Kč/hod
|
1 000 Kč/hod
|
Přísálí
|
700 Kč/hod
|
900 Kč/hod
|
1 500 Kč/hod
|
400 Kč/hod
|
Experimentální studio
|
1 500 Kč/hod
|
2 000 Kč/hod
|
3 000 Kč/hod
|
500 Kč/hod
|
Malý sál
|
1 000 Kč/hod
|
1 500 Kč/hod
|
2 000 Kč/hod
|
400 Kč/hod
|
Salonek
|
600 Kč/hod
|
800 Kč/hod
|
1 200 Kč/hod
|
200 Kč/hod
|
Balkon - galerie
|
600 Kč/hod
|
800 Kč/hod
|
1 200 Kč/hod
|
200 Kč/hod
|
Klubovna - učebna
|
300 Kč/hod
|
400 Kč/hod
|
500 Kč/hod
|
200 Kč/hod
|
Zahrada
|
1 800 Kč/hod
|
2 000 Kč/hod
|
2 500 Kč/hod
|
500 Kč/hod
|
SLUŽBY
drobné zvučení |
500 Kč/hod
|
mikrofon, projektor a plátno |
streamování / nahrávání |
1 000 Kč/hod |
|
technik
|
300 Kč/hod
|
|
pokladní
|
200 Kč/hod
|
|
pořadatel
|
180 Kč/hod
|
|
profesionální security dozor
|
300 Kč/hod
|
(např. firemní večírky, plesy)
|
šatnář
|
180 Kč/hod
|
|
požární technik
|
300 Kč/hod
|
(dle náročnosti akce)
|
předprodej vstupenek
|
6% dosažené tržby
|
|
křídlo Petroff
|
5 000 Kč/pořad
|
(ladění = 1 000 Kč)
|
klavír
|
500 Kč/pořad
|
(ladění = 1 000 Kč)
|
ubrus |
25Kč/ks
|
k dispozici jen v bílé barvě |
POZOR! Z každého uhrazeného pronájmu včetně služeb společnost odvádí 21% DPH, která se přičítá k výsledné ceně.
..............................................
Místní catering lze domluvit po předchozí dohodě s provozovatelem našich barů a restaurace Formanka na telefonním čísle 607 902 503.
Externí/vlastní catering na akcích je zakázaný.
Povolen je pouze ve výjimečných případech, a to pouze po předchozí písemné dohodě. Toto se vztahuje na veškeré služby spojené s občerstvením, a to ve velkém i menším/drobném rozsahu. Při porušení této dohody bude nájemci připočtena částka ve výši 25.000 Kč + 21% DPH k celkové ceně pronájmu.
Povolené výjimečné případy: při využití 100% externího/vlastního cateringu na akcích se nájemci připočítává k ceně pronájmu jednorázová paušální částka ve výši 15.000 Kč + 21% DPH.
Externí/vlastní catering akce je povinen zajišťovat průběžný úklid během akce a závěrečný úklid, a to ihned po skončení akce - veškerý obalový materiál, kelímky, apod, vše spojené s vyprodukováním cateringu při akci. V případě nedodržení úklidu nájemci může být připočtena částka výši 5.000 - 10.000 Kč dle náročnosti úklidu + 21% DPH.
..............................................
Vzhledem k naší lokalitě, v obydlené zóně a těsné blízkosti zoologické zahrady, musí být akce pořádané na Zahradě Lidových sadů ukončeny nejpozději do 22.00 hodiny.
Při stanovení sazby je nutné posoudit, podle náročnosti akce, potřebný čas pro její přípravu a likvidaci, případně o tento čas navýšit dobu pronájmu.
Neuvedené situace se řeší přímo při projednávání pronájmů dohodou s přihlédnutím k charakteru konkrétní akce.
|