úvod Ceník

SAZEBNÍK PRONÁJMŮ

Ceník je platný od 1. 3. 2022

Ceny pronájmů prostor se stanovují dohodou

prostory

pronájem - akce

3h a více

pronájem - akce

do 3h

pronájem – akce do 1h

příprava

Sál

2 400 Kč/hod

3 600 Kč/hod

6 000 Kč/hod

1 000 Kč/hod

Přísálí

700 Kč/hod

900 Kč/hod

1 500 Kč/hod

400 Kč/hod

Experimentální studio

1 500 Kč/hod

2 000 Kč/hod

3 000 Kč/hod

500 Kč/hod

Malý sál

1 000 Kč/hod

1 500 Kč/hod

2 000 Kč/hod

400 Kč/hod

Salonek

600 Kč/hod

800 Kč/hod

1 200 Kč/hod

200 Kč/hod

Balkon - galerie

600 Kč/hod

800 Kč/hod

1 200 Kč/hod

200 Kč/hod

Klubovna - učebna

300 Kč/hod

400 Kč/hod

500 Kč/hod

200 Kč/hod

Zahrada

1 800 Kč/hod

2 000 Kč/hod

2 500 Kč/hod

500 Kč/hod

 

SLUŽBY

drobné zvučení
500 Kč/hod
mikrofon, projektor a plátno
streamování / nahrávání 1 000 Kč/hod

technik

300 Kč/hod

pokladní

200 Kč/hod

pořadatel

180 Kč/hod

profesionální security dozor

300 Kč/hod

(např. firemní večírky, plesy)

šatnář

180 Kč/hod

požární technik

300 Kč/hod

(dle náročnosti akce)

předprodej vstupenek

6% dosažené tržby

křídlo Petroff

5 000 Kč/pořad

(ladění = 1 000 Kč)

klavír

500 Kč/pořad

(ladění = 1 000 Kč)

ubrus
25Kč/ks
k dispozici jen v bílé barvě

POZOR! Z každého uhrazeného pronájmu včetně služeb společnost odvádí 21% DPH, která se přičítá k výsledné ceně.

..............................................

Místní catering lze domluvit po předchozí dohodě s provozovatelem našich barů a restaurace Formanka na telefonním čísle 607 902 503.


Externí/vlastní catering na akcích je zakázaný.

Povolen je pouze ve výjimečných případech, a to pouze po předchozí písemné dohodě. Toto se vztahuje na veškeré služby spojené s občerstvením, a to ve velkém i menším/drobném rozsahu. Při porušení této dohody bude nájemci připočtena částka ve výši 25.000 Kč + 21% DPH k celkové ceně pronájmu.


Povolené výjimečné případy: při využití 100% externího/vlastního cateringu na akcích se nájemci připočítává k ceně pronájmu jednorázová paušální částka ve výši 15.000 Kč + 21% DPH.


Externí/vlastní catering akce je povinen zajišťovat průběžný úklid během akce a závěrečný úklid, a to ihned po skončení akce - veškerý obalový materiál, kelímky, apod, vše spojené s vyprodukováním cateringu při akci. V případě nedodržení úklidu nájemci může být připočtena částka výši 5.000 - 10.000 Kč dle náročnosti úklidu + 21% DPH.

..............................................


Vzhledem k naší lokalitě, v obydlené zóně a těsné blízkosti zoologické zahrady, musí být akce pořádané na Zahradě Lidových sadů ukončeny nejpozději do 22.00 hodiny.


Při stanovení sazby je nutné posoudit, podle náročnosti akce, potřebný čas pro její přípravu a likvidaci, případně o tento čas navýšit dobu pronájmu.

Neuvedené situace se řeší přímo při projednávání pronájmů dohodou s přihlédnutím k charakteru konkrétní akce.

V konečné ceně plesu je zahrnuta programová služba akce a základní propagace akce v propagačních materiálech Lidových sadů.






 

 
kraj-a-prispng.png